testo normaletesto grandetesto molto grande
« daur

PLAN DI ZONE

Incrosâ i ponts di viste par slargjâ l'orizont

Il Plan di Zone al è il strument individuât de leç cuadri di riforme de assistence  -leç 8 Novembar 2000 n°328, "Leç cuadri pe realizazion dal sisteme integrât di intervents e servizis sociâi"(art. 19) e de Leç Regjonâl  17 Avost 2004, n°23 (art. 12) pe planificazion e organizazion dal sisteme teritoriâl des politichis e dai servizis ae persone.  Traviers chest strument si è volût inviâ un procès di costruzion des politichis sociâls teritoriâls che si propon di organizâ il complès des risorsis disponibilis dal teritori a partî dal bas - de comunitât - cul fin di meti sù une rêt di servizis e intervents articolâts, fondâts  su lis reâls esigjencis dal citadin e caraterizâts dal concors di ducj i sogjets dal teritori. I contignûts inovatîfs de leç nazionâl e regjonâl a àn riclamât ae realizazion di un sisteme integrât di intervents e servizis sociâi che no si esaurìs te integrazion socio-sanitarie, ma al domande une complesse programazion, che e sepi promovi politichis integradis tra i diviers setôrs des Aministrazions Publichis e fra lis Aministrazions e il privât sociâl.

Il Plan di Zone, duncje, al è un strument fondamentâl par vie che midiant di chest Plan i Comuns Associâts te Assemblee dai Sindics, cul concors di ducj i sogjets atîfs te progjetazion, a planifichin il sisteme integrât di intervents e servizis sociâi.
Il Plan di Zone al invie procès di cognossince de realtât locâl, al definìs obietîfs condividûts di elaborazion di progjets e al costruìs un welfare partecipât e condividût.

 

Pagina aggiornata il: 22/03/13


Link rapids: URP informe | calendari events | ricerche | mappe dal sito | icona pdf version pdf